Rodolfo Brun nasquèt en 1952 dins una familha de musicians a Turin, sa maire èra pianista e son paire musicològ. Foguèt cap als dotze ans que decidiguèt de venir cantautor aprèp que son paire li faguèt escotar "Le plat pays" de Jacques Brel. Trobèt una autra font d'inspiracion dins la musica de Fabrizio de Andrè, a mai se quand comencèt interpretava subretot de blues, de rock o de pòp. Joguèt dins divèrses grops entre los ans 1970 e 1980. En 1978 obtenguèt son diplòma de psicologia a l'Universitat de Pàdoa amb una tèsi sus musicoterapia. Aviá ja començat d'escriure qualques cançons cap a la mitat dels ans setanta.
Foguèt a partir de l'encontre amb qualques membres de tribus nadivas americanas, en 2001, que sa vision del mond cambièt qu'aquelas personas li conselhèron de trobar los esperits de sa tèrra. Pasmens calguèt arribar a 2008, en seguida d'una malautiá grèva, per tal que Rodolfo entamenèsse un retorn cap a las originas. Ja que sos reires èran d'occitans de las Valadas se decidiguèt d'aprendre la lenga e d'escriure en occitan. En 2011, aprèp aver publicat ja d'autres CDs, elaborèt son primièr disc en occitan Pèrlas de Veire. A mai de son activitat musicala trabalha coma psicòlog e psicoterapeuta e en 2000 fondèt l'associacion culturala "Altrove" ("Endacòm mai").
Rodolfo Brun est né en 1952 dans une famille de musiciens de Turin, sa mère étant pianiste et son père musicologue. Vers 12 ans, il décida de devenir chanteur après que son père lui eut fait écouter Le plat pays de Jacques Brel. Il trouva une autre source d'inspiration dans la musique de Fabrizio de Andrè, d'autant qu'il commença lui-même par jouer du blues, du rock ou de la pop. Il joua dans plusieurs groupes entre les années 1970 et 1980. En 1978 il décrocha son diplôme de psychologie à l'Université de Padoue avec une thèse sur la musicothérapie. Il avait déjà commencé d'écrire quelques chansons au milieu des années 70.
Ce fut à partir de la rencontre avec des membres de tribus natives américaines, en 2001, que sa vision du monde changea, ces gens lui conseillant de retrouver les esprits de sa terre. Il fallut toutefois attendre 2008, à la suite d'une maladie grave, pour que Rodolfo entame son retour aux origines. Ses grands-parents étant des occitans des Vallées il décida d'apprendre la langue et d'écrire en occitan. En 2011, après avoir déjà publié d'autres CDs, il élabore son premier disque en occitan Pèrlas de Veire. En plus de son activité musicale il travaille comme psychologue et psychothérapeute et fonda en 200 l'association culturelle "Altrove" ('Ailleurs").